Jr-d120 hè un apparechju pupulare, ma ogni volta chì manighjate carne cruda, a pulizia hè necessaria per evità batteri è batteri da residui. Tuttavia, pulisce u vostru macinacciu ùn hè micca diversu da a pulizia di altri cucinari. Dopu questu, un almacenamentu currettu di i so cumpunenti aiuterà à assicurà chì sia ben mantenutu (perciò hè menu prubabile di causà cunfusione in usu). Seguità qualchi cunsiglii in più quandu si usa aiuta ancu à assicurà una pulizia simplice.
Lavate a manu u vostru macinatu di carne congelatu
1. Pulite immediatamente dopu l'usu.
Quandu a carne passa per u vostru macinacciu, si prevede di lascià oliu è grassu (è qualchì carne spargugliata) .Si u tempu u permette, si asciuganu è a pelle, allora ùn aspettate micca troppu per pulì. Manighjà lu in tempu dopu ogni usu per fà a vita più faciule.
2. Mettite u pane in u macinatu.
Pigliate dui o trè pezzi di pane prima di smuntà a macchina. Nutrisci cù un macinacciu cum'è a vostra carne. Aduprà li per assorbe oliu è grassu da carne è sprime tutti i detriti rimanenti in a macchina.
3. Eliminà u macinatu di carne congelatu Shijiazhuang.
Prima, se a macchina hè elettrica, staccalla. Dopu dividitelu in parechje parte. Queste ponu variare per tippu è mudellu, ma di solitu u macinatore di carne include:
Pusher, pipe d'alimentazione è tramoggia (di solitu un pezzu di carne hè alimentatu in a macchina attraversu).
Vite (forza a carne attraversu e parti interne di a macchina).
Lama.
Un piattu o una muffa (un pezzu di metallu foratu da u quale vene a carne).
Lama è coperchio di piastra.
4. Mogliu e parti.
Riempite u lavamanu o u seccu cù acqua calda è aghjunghjite qualchì detergente per lavà i piatti. Quandu hè pienu, mette e parti rimosse in drentu. Lasciateli pusà per circa un quartu d'ora è rilassate u restu di grassu, oliu o carne.
Se u vostru macinacciu hè elettricu, ùn impregnate micca alcuna parte elettrica. Invece, aduprate questu tempu per asciugà l'esternu di a basa cù un pannu umitu è poi asciugà cù un pannu novu.
5. Scrub e parti.
Pulite viti, coperture è lame cù una spugna. Attenti quandu si manipula a lama perchè hè tagliente è hè faciule da taglialli se ùn a maneghjate micca bè. Passà à a spazzola di buttiglia per pulisce l'internu di u tubu di alimentazione, a tramoggia è u foru di a piastra. Quandu hà finitu, risciacquate ogni parte cù acqua pulita.
Ùn corre micca in u prucessu. Vulete sguassà tutte e tracce per ùn diventà micca un terrenu di ripruduzzione per i batteri. Dunque, una volta chì pensate chì avete lavatu abbastanza, lavate un pocu di più.
6. Asciucate e parti.
Prima, asciuvateli cù un asciugamanu asciuttu per caccià l'umidità eccessiva. Poi asciuvateli nantu à un novu asciugamanu o un filu. Aspettate chì i macinacci s'assicchinu prima di mette li in locu per evità a ruggine è l'ossidazione.
Tempu di posta: Maghju-06-2021